Friday 13 March 2015

BIG Bad Wolf (BBW) 2015

Salam dan Hi Semua

Yeay..akhirnya berkesempatan ke BBW 2015 yang diadakan di Penang Times Square. Kami ke sana pada hari pertama pameran pada waktu kerja untuk mengelakkan kesesakan melampau, tapi sesak jugak...esok cuti sekolah bermula, dan hari minggu pulak, pasti kesesakan berganda2.


Ok, sampai2 meh cari parking. Pukul 11am, parking bawah da penuh, dapat parking di aras 4b. Rate parking adalah seperti berikut:

Kadar parking
Dah jumpa parking, sila ikut notis pandu arah ye...



Dah sampai, boleh la ambil troli dan start memburu buku. Rambang mata. Konon2 nak datang jap ye, last2 berjam2..Hubby berjalan kaki ke masjid (Masjid Kampung Jawa Baru) yang terletak bersebelahan dengan Times Square untuk solat Jumaat sementara saya berjalan2 melihat buku...Hehe

Hasil memburu
Orang lain penuh troli, kami buru buku masakan je, nak ke general section dan bahagian kanak2 memang sesak taleh lalu. Sebab que untuk bayar pon melalui kawasan ni, dah2 la tu meh la bayar. nak bayar pon que sejam baru sampai kaunter cashier. Awas! ada yg cuba2 menyelit potong que dengan muka bersahaja tanpa riak bersalah...Bayaran boleh dilakukan dengan cash, kad kredit dan juga baucer buku BB1M 2015.



Penuh kedua2 belah tangan dengan plastik beg, balik la ke rumah...

Hasil buruan
Taraa...

XOXO

No comments:

Post a Comment